بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای پر مدعا که از حجازی مایه گذاشته!

http://img4up.com/up2/04976551603821649777.jpg

 

در مورد مصاحبه هاي عليرضا مرزبان در زماني که حتي صعود استقلال به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا مسجل نشده بود و هنوز مشخص نبوداستقلال با سپاهان بايد ديدار مرحله پلي آف آسيايي خود را برگزار کند و کري خواني اين آقا ،صحبت زياد است و بعدا به طور مفصل به آن خواهيم پرداخت و فعلادر اين مطلب نمي گنجد!

ا
ما در مورد مصاحبه هاي قبل از بازي استقلال با سپاهان و حرکات تحريک آميز اين مربي در حين بازي و مشکلاتي که براي سيد مهدي رحمتي بوجود آورد و مصاحبه هاي بعد از بازي وي،يک مقدار بيشتر از حد و ظرفيت فوتبالي وي بوده و توهيني هاي وي براي هواداران استقلال قابل هضم نبوده است! بايد به ايشان و به هواداران همچنين مربياني بفهمانيم که براي ما هواداران استقلال و اسطوره بزرگمان زندگي کردن در خارج از کشور و آنهم در زمان جنگ و دفاع از کشورکار خواستي نبوده واگر ايشان سر دو کلاس مربيگري هم حضور يافته در ايران همانند و بسيارهستند! وقتي ايشان در مورد مظلومي و کلا کادر فني استقلال آنطور مصاحبه ميکند و راه رفتن بر روي چمن ورزشگاههاي آلمان و اسپانيا را براي مظلومي يک رويا مي داند،بايد چه چيزي را به ايشان گوشزد کنيم!؟

آيا بايد بگوييم شمائي که براي رفتن و صعود به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آنگونه به همراهي طرفداران زرد رنگتان به بازيکنان و مربيان استقلال توهين کرديد، مگر نمي دانيد که همين پرويز مظلومي ؛که درتيم بزرگي مثل استقلال سالها بازي کرده و در کنار مربياني چون منصور پورحيدري «که خود دست پرورده رايکوف بزرگ مي باشد»»چه در زمان بازيگري و چه مربيگري جام قهرماني باشگاههاي آسيا را بدست آورده !؟

جامي که شما اينقدر برايش سرو دست مي شکنيد و حاضريد بخاطر به دست آوردنش دست به هر عمل زشت و شنيعي بزنيد را دو دهه قبل پرويز مظلومي به اتفاق منصورخان پورحيدري بدست آورده اند.آقاي مرزبان شما  و تيم متمولتان حالا حالاها حتي خواب قهرماني اين جام را نخواهيد ديد! شما در اندازه اي نيستيد در مورد کادرفني تيم بزرگ استقلال اين گونه صحبت کنيد!
ظاهرا يادتان رفته که اگر مجتبي جباري پنالتي بدست آمده در بازي برگشت مقابل تيمتان را اگر به گل تبديل کرده بود ،الان اينقدر زبان باز نمي کرديد و چمن ورزشگاههاي آلمان و اسپانيا را به رخ مظلومي و ديگران نمي کشيديد!
عليرضا مرزبان را در زماني که دايي سرمربي تيم پرسپوليس بود و داشت براي حميد استيلي تيم مي بست ديگر همه شناخته اند!عليرضا مرزباني که مدتي امين افشين قطبي بود و بعد به يکباره از پرسپوليس به بيرون پرتاب شد راهمه مي شناسند!
عليرضا مرزباني که حتي به اسطوره باشگاه سپاهان رحم نکرده و مجيد بصيرت را از نظر خود از اين باشگاه بيرون انداخته را ديگر همه مي شناسند! ظاهرا آقاي مرزبان ؛دانستن چهار لغت انگليسي و توان مکالمه کردن با اين زبان را دليل موجه اي مي داند براي آينکه افتخارات و عنواين کسب شده مربياني چون مظلومي را به سخره بگيرد!
افتخاراتي که پرويز مظلومي به عنوان همين سمت فعلي شما که در سپاهان داريد (دستياري کرانچار)را شما نه تنها در خواب هم نخواهيد ديد،بلکه براي باشگاه سپاهان  هم دست نيافتني خواهد بود.آرزوهاي اين فصل شما،خاطرات بيش از يک دهه پيش پرويز مظلومي است!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 3 / 1391برچسب:مصاحبه,کادرفنی,استقلال,سپاهان,لیگ قهرمانان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com